yandex

Yeni Koltuk Takımı, Yatak Yıkanır mı?

Sıklıkla duyduğumuz “Yeni koltuk takımı, yatak yıkanır mı?” sorusuna cevaben bu yazıyı hazırladık.

Koltukların üretim süreci başladığı andan adresinize teslim edilene kadar birçok aşamadan geçer. Mobilya sektöründe yer alan büyük markalar, endüstriyel üretimle mümkün olduğunca temiz ve planlı çalışmasına rağmen koltuk, sandalye ve yatak gibi mobilyalarda yine de müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilecek kokulara sahip üretim yapabiliyor. Bunun açık örneğini şikayetvar.com sitesi üzerinden görebiliyoruz.

Yeni koltuk takımı alan müşterilerin şikayetvar.com adresinde yer alan koku şikayetleri;

… Mobilya Çankaya’dan almış olduğum koltuk takımı 10 Haziran 2024 tarihinde teslim edildi. Teslim edildiği tarihten itibaren çok kötü bir koku yaydığını fark ettim. Geçer umuduyla 1-2 hafta bekledim ancak aksine artarak devam etti. Aldığım yeri ve 0850 ile başlayan müşteri hizmetlerini arayarak sorunu bildirdim 2 ay boyunca çözüm olmadı. Nihayet 06 Ağustos 2024 tarihinde servis geldi. 1 ay daha evi havalandırın geçmezse bir daha geliriz zaten firma koku yüzünden ürün değişimi yapmıyor diye saçma sapan bir cevap verip gittiler. Bu firmadan ürün aldığım için son derece pişmanım.

Sıfır bir koltuk takımı satın aldım. Öncelikle koltuklarda hoş olmayan bir koku var ve bu durum eve gelen misafirleri oldukça rahatsız ediyor. Koltuklar sanki ikinci elmiş gibi; yırtıklar, deformasyonlar ve sağdan soldan sarkan ipler mevcut. Ayrıca alt zımbaların dışarıda olduğunu fark ettim. Servisi aradığımda ise 15-20 gün süre verdiler, bu durum karşısında gerçekten hayal kırıklığına uğradım.

Daha öncesinde şikayetimi belirtmiştim. Aşağıya linki ekliyorum. Bununla ilgili benimle iletişime geçildi ama müsait bir zamanı denk getiremedim ve öylece kaldı. Şu an tamamıyla rahatsız olmuş durumdayım. Salonun içerisi havasız ve içeriye küf kokusu iyice yayılmış vaziyette. Havalandırmak ile koku daha da ağırlaşıyor. Koltuğu daha öncesinde nemsiz bir bezle ve karbonatla silmeyi denemiştim. İşe yaramadı görsellerden de anlayacağınız gibi. Ama şöyle ki 3’lü koltuklardan iki tane almıştık. Önceki şikayette belirttiğim sorunları yaşadım. Onlar zaten geldiğinden beri kokuyor ondan bahsetmeye gerek var mı bilemiyorum. Bunun için firmayı aradığımızda yok işte bunlar fabrikada bekliyor koku sinmiş olabilir deyip birkaç gün geçmesini beklememizi söylemişlerdi. İnternet şikayetlerinde Mavenna koltuk takımı için aynı -küflenme problemi- sorundan bahsedilince anlıyorum ki böyle bir ihtimal söz konusu bile değilmiş zaten. 3 yıl havalandırsak ne! Çıkmıyor işte koku.

TV koltuğu da geldiğinde mağazadakine benzemiyordu bile kumaşları yıpranmış durumda idi. 3 ü birden etkileşime girip güçlerini birleştirmiş olmalı ki oda yaşanacak vaziyette değil. Nefes aldıkça nefesi zorlayan, gözlerimi yakan bir hava var odada. Almış olduğumuz 2 tane 3’lü ve brenda TV koltuğu tamamıyla pişmanlığın ta kendisi oldu bizim için. Fotoğraflarda TV koltuğunda oluşan küf lekelerini paylaştım. Diğer 2 fotoğraf ise mağazada olan ürünlerin resimleri. Hayaller ve hayatlar kesiti. Yaşadığımız bu olumsuz deneyim ve mağduriyet nedeniyle sorunun en kısa sürede çözülmesini talep ediyorum sizlerden.

Yorumlarda da görüldüğü üzere maalesef bazen fabrikadan ya da depodan kaynaklı koku sorunları yaşanabiliyor. Ayrıca outlet mağazasından teşhir ürünü aldığınız zaman mutlaka yıkatmanızı öneriyoruz. Çünkü üretildikten sonra depolarda bekleyen, daha sonra mağazalarda sergilenen ve onlarca hatta yüzlerce kişinin test ettiği, oturup kalktığı, elini, kolunu, ayakkabısını sürdüğü koltuk ve yatakları yıkatmanız iyi olacaktır.

Outlet Koltuk Yıkama
Outlet Koltuk Yıkama

Yukarıda yer alan fotoğrafta outlet mağazasından satın alınan teşhir ürünü bir mobilyayı görüyorsunuz. Kullandığımız koltuk yıkama yöntemiyle önce UV-C ışınlı cihazla bakteri, mite ve toz akarları temizliğini yapıyoruz. Daha sonra sulu ve buharlı yıkama adımlarıyla koltukları tertemiz yapıyoruz. Fotoğrafta görünen tozlar ve kirli su, teşhir ürününe aittir.

5 aşamalı koltuk yıkama hizmetimizle koltuk kumaşını tamamen temizleyip kirlerinden arındırıyoruz. Ancak koku kaynağı, koltuğun kasası yani ahşap kısmıysa temizlik yöntemimiz etkili olmayabiliyor.

ANKARA BUHARLI KOLTUK YIKAMA®

Ankara’nın her yerinde hizmet veren firmamıza 0312 911 80 16 numaralı telefondan ve whatsapp hesabından ulaşabilirsiniz.

5 1 oy
Yazıyı Puanlayın
Abone Olun
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Geri bildirimler
Tüm yorumları göster

İlginizi Çekebilecek Yazılar

Ankara Koltuk Yıkama Logo
Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.

 

Biz kimiz?

Ankara Buharlı Koltuk Yıkama – 03129118016

Web sitemizin adresi: https://www.buharlikoltukyikama.com.tr

Yorumlar

Ziyaretçiler sitede yorum bıraktığında yorum formunda gösterilen verileri ve ayrıca istenmeyen yorum tespitine yardımcı olmak için ziyaretçinin IP adresi ve tarayıcı bilgisi metnini de toplarız.

E-posta adresinizden oluşturulmuş anonimleştirilmiş bir metin (hash olarak da adlandırılır) Gravatar hizmetine, servisi kullanıp kullanmadığınızı görmek için, sağlanabilir. Gravatar servisinin gizlilik politikası şu adrestedir: https://automattic.com/privacy/. Yorumunuzun onaylanmasından sonra profil resminiz yorumunuzla birlikte herkese görünür.

Çerezler

Önerilen metin: Sitemize bir yorum bırakırsanız, isminizi, e-posta adresinizi ve web sitenizi çerezlerde kaydetmeyi seçebilirsiniz. Bunlar size kolaylık sağlamak içindir, böylece başka bir yorum bıraktığınızda bilgilerinizi tekrar doldurmanız gerekmez. Bu çerezler bir yıl süresince kalır.

Eğer giriş sayfasımızı ziyaret ederseniz, tarayıcınızın çerezleri kabul edip etmediğini belirlemek için geçici bir çerez ayarlayacağız. Bu çerez hiçbir kişisel veri içermez ve tarayıcınızı kapattığınızda atılır.

Giriş yaptığınızda, giriş bilgilerinizi ve ekran görüntüleme seçiminizi kaydetmek için birkaç çerez kaydedeceğiz. Giriş çerezleri iki gün ve ekran seçenekleri çerezleri bir yıl boyunca kalır. “Beni hatırla” seçeneğini seçereniz, girişiniz iki hafta boyunca devam eder. Hesabınızdan çıkış yaparsanız, giriş çerezleri kaldırılacaktır.

Bir makaleyi düzenler veya yayınlarsanız tarayıcınıza ek bir çerez kaydedilir. Bu çerez hiçbir kişisel veri içermez ve sadece düzenlediğiniz makalenin yazı kimliğini gösterir. 1 gün sonra zaman aşımına uğrar.

Diğer sitelerden gömülen içerik

Önerilen metin: Bu sitedeki makaleler gömülü içerik (ör. videolar, görseller, makaleler, vb.) Içerebilir. Diğer web sitelerinden gömülen içerik, ziyaretçinin diğer web sitesini ziyaret etmiş gibi, tam olarak aynı şekilde davranır.

Bu web siteleri sizin hakkınızda veri toplayabilir, çerez kullanabilir, üçüncü taraf tarafından gömülmüş şeklide takip yapabilir ve bir hesabınız varsa ve bu web sitesinde oturum açtıysanız, gömülen içerikle etkleşiminizi takip etme dahil olmak üzere, bu gömülen içerikle etkileşiminizi izleyebilir.

Verilerinizi ne kadar süre tutarız

Bir yorum bırakırsanız, yorum ve meta verileri süresiz olarak saklanır. Böylece, takip eden yorumlarınızı denetim kuyruğunda tutmak yerine otomatik olarak tanıyabilir ve onaylayabiliriz.

Web sitemize kayıt yaptıran kullanıcılar için (varsa) kullanıcı profilinde sağladıkları kişisel bilgileri de saklarız. Tüm kullanıcılar kişisel bilgilerini istedikleri zaman görebilir, düzenleyebilir veya silebilir (kullanıcı adı değiştirme hariç). Web sitesi yöneticileri de bu bilgileri görebilir ve düzenleyebilir.

Verileriniz üzerindeki haklarınız neler

Bu sitede bir hesabınız veya yorumlarınız varsa, bize sağladığınız veriler dahil olmak üzere, hakkınızda tuttuğumuz kişisel verilerin dışa aktarılmış bir dosyasını almayı isteyebilirsiniz. Ayrıca, hakkınızda tuttuğumuz tüm kişisel verileri de silmeyi isteyebilirsiniz. Bu, idari, yasal veya güvenlik amaçlarına uymak zorunda olduğumuz hiçbir veriyi içermez.

Verilerinizin gönderildiği yer

Ziyaretçi yorumları otomatik istenmeyen yorum algılama servisi aracılığıyla kontrol edilebilir.